Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8407
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоломієць, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2018-01-18T16:33:03Z-
dc.date.available2018-01-18T16:33:03Z-
dc.date.issued2018-01-18-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8407-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості техніки виконання лінгвоаналізу художнього тексту як важливого чинника в процесі фахової підготовки майбутнього вчителя- філолога. Вироблена лінгвістична стратегія інтерпретації творів художньої літератури визначає своєрідність індивідуально-авторського світосприйняття та узагальнення дійсності на засадах комплексного підходу до вивчення системи образно-виразових засобів художньої словесності. Дослідження вербалізації художнього світу здійснюється з позицій лінгвостилістичного аналізу, який дозволяє встановити естетичну і смислову значущість окремих елементів мовної структури, визначити функціональну роль актуалізованих у контексті одиниць.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;811.161.2’38-
dc.subjectзмістова інформаціяuk
dc.subjectконотаціяuk
dc.subjectлінгвістична інтерпретація текстуuk
dc.subjectлінгвоаналіз текстуuk
dc.subjectлінгвостилістичний аналізuk
dc.subjectобраз-символuk
dc.subjectпоетичне світосприйняттяuk
dc.subjectхудожній текстuk
dc.subjectтекстова компетенціяuk
dc.subjectідейно-художній змістuk
dc.titleІНТЕРПРЕТАЦІЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ КРІЗЬ ПРИЗМУ ЛІНГВОСМИСЛОВОГО АНАЛІЗУ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА ПРАКТИЧНИЙ ВИМІР ДОСЛІДЖЕННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf240,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.