Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8437
Назва: Двомовне навчання у середніх навчальних закладах США: міфи та реальність
Автори: Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: іншомовна освіта
двомовне навчання
двомовні програми
американська школа
міфи
реальність
недоліки
переваги
білінгвізм
полікультурність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Scientific Educational Center, Warsaw, Poland
Бібліографічний опис: Двомовне навчання у середніх навчальних закладах США: міфи та реальність / І. О. Білецька // World Science : Multidisciplinary Scientific Edition. – 2018. – № 1(29). – Vol. 5. – P. 15–21.
Короткий огляд (реферат): На основі ґрунтовних досліджень американських теоретиків і практиків двомовного навчання робиться спроба розвінчати основні міфи, які найчастіше стосуються цього явища, розглянути переваги та недоліки, шляхи вдосконалення білінгвального навчання.
Опис: Журнал має Index Copernicus International (Республіка Польща)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8437
ISSN: 2413-1032
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dvomovne_navchannya_v_serednih_navchalnyh_zakladah_SHA.pdf570,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.