Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8437
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2018-01-25T10:10:52Z-
dc.date.available2018-01-25T10:10:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДвомовне навчання у середніх навчальних закладах США: міфи та реальність / І. О. Білецька // World Science : Multidisciplinary Scientific Edition. – 2018. – № 1(29). – Vol. 5. – P. 15–21.uk
dc.identifier.issn2413-1032-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8437-
dc.descriptionЖурнал має Index Copernicus International (Республіка Польща)uk
dc.description.abstractНа основі ґрунтовних досліджень американських теоретиків і практиків двомовного навчання робиться спроба розвінчати основні міфи, які найчастіше стосуються цього явища, розглянути переваги та недоліки, шляхи вдосконалення білінгвального навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherScientific Educational Center, Warsaw, Polanduk
dc.subjectіншомовна освітаuk
dc.subjectдвомовне навчанняuk
dc.subjectдвомовні програмиuk
dc.subjectамериканська школаuk
dc.subjectміфиuk
dc.subjectреальністьuk
dc.subjectнедолікиuk
dc.subjectперевагиuk
dc.subjectбілінгвізмuk
dc.subjectполікультурністьuk
dc.titleДвомовне навчання у середніх навчальних закладах США: міфи та реальністьuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dvomovne_navchannya_v_serednih_navchalnyh_zakladah_SHA.pdf570,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.