Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерфільєва, Майя Володимирівна-
dc.date.accessioned2013-11-04T03:05:06Z-
dc.date.available2013-11-04T03:05:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/844-
dc.description.abstractДля працівника соціальної сфери використання у своїй діяльності соціальної реклами, як виду комунікації є вкрай необхідним. Адже призначення такого виду інформаційного повідомлення – гуманізація суспільства і формування його моральних цінностей.uk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectінформаційні технологогіїuk
dc.titleВикористання соціальної реклами як ефективної інформаційної технології у роботі працівника соціальної сфериuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannia_sotsialnoi_reklamy_yak_efektyvnoi_informatsiinoi_tekhnolohii_u_roboti_pratsivnyka_sotsialnoi_sfery.docx17,81 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.