Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8479
Назва: Формування фахової компетентності майбутніх вчителів хімії у процесі інтерактивного навчання
Автори: Душечкіна, Наталія Юріївна
Ключові слова: фахова компетентність
майбутні вчителі хімії
інтерактивне навчання
інформаційні технології
методика інтерактивного навчання
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
Бібліографічний опис: Душечкіна Н.Ю.Формування фахової компетентності майбутніх вчителів хімії у процесі інтерактивного навчання/Н. Ю.Душечкіна//Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія «Екологія». – 2017. Вип.2. – С. 60-71. Фахове видання
Серія/номер: УДК 3784.4(477.43)(082):502/504;УДК 378.54-051
ББК 74.58+28.08;
Короткий огляд (реферат): Розкрито проблему формування фахової компетентності майбутніх вчителів хімії у процесі інтерактивного навчання. Розроблено та впроваджено методику інтерактивного навчання хімічних дисциплін, яка включає можливості використання інформаційних технологій : комп'ютерну та мультимедійну техніку, мережу Інтернет, програмне забезпечення та загальну інформаційну грамотність студентів. Проведена експериментальна робота по визначенню її ефективності. Доведено, що інтерактивне навчання не вимагає створення принципово нових зовнішніх організаційних форм, які є традиційними в практиці адміністративної організації навчального процесу, що передбачає лекційні, практичні та лабораторні форми навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8479
ISSN: В53
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.