Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8507
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безлюдна, Наталія Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-04T20:22:27Z | - |
dc.date.available | 2018-02-04T20:22:27Z | - |
dc.date.issued | 2018-02-04 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8507 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено теоретичні та практичні основи, встановлено психолого-педагогічні умови розвивального навчання. У роботі проаналізовано сутність терміну «розвивальне навчання». Проаналізовано досвід педагогів щодо реалізації принципів розвивального навчання. Вивчено еволюцію авторських систем розвивального навчання, встановлено їхні теоретичні засади. Узагальнено досвід роботи педагогів щодо умов організації розвивального навчання учнів. Проаналізовано проблему розвивального навчання в педагогічній теорії та практиці. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.3; | - |
dc.subject | досвід педагогів, розвиток, розвивальне навчання, навчання, молодші школярі, мислення, дидактична система. | uk |
dc.title | ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bezlydna.pdf | 489,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.