Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8507
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдна, Наталія Валентинівна-
dc.date.accessioned2018-02-04T20:22:27Z-
dc.date.available2018-02-04T20:22:27Z-
dc.date.issued2018-02-04-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8507-
dc.description.abstractУ статті визначено теоретичні та практичні основи, встановлено психолого-педагогічні умови розвивального навчання. У роботі проаналізовано сутність терміну «розвивальне навчання». Проаналізовано досвід педагогів щодо реалізації принципів розвивального навчання. Вивчено еволюцію авторських систем розвивального навчання, встановлено їхні теоретичні засади. Узагальнено досвід роботи педагогів щодо умов організації розвивального навчання учнів. Проаналізовано проблему розвивального навчання в педагогічній теорії та практиці.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.3;-
dc.subjectдосвід педагогів, розвиток, розвивальне навчання, навчання, молодші школярі, мислення, дидактична система.uk
dc.titleТЕОРІЯ І ПРАКТИКА РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bezlydna.pdf489,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.