Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАвраменко, Валентина Іванівна-
dc.date.accessioned2018-02-07T10:02:56Z-
dc.date.available2018-02-07T10:02:56Z-
dc.date.issued2018-02-07-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8509-
dc.description.abstractстатті зосереджено увагу на одній з центральних проблем сучасної професійної освіти – формуванні термінологічної компетентності як обов’язкового складника мовно-професійної культури фахівців економічного профілю. Досліджено стан цієї проблеми у вітчизняних і зарубіжних теоретичних джерелах та у досвіді масової педагогічної практики. З’ясовано зміст базових понять, визначено структуру мовленнєвої компетентності фахівців економічного профілю та зміст її компонентів. Проаналізовано теоретичні й практичні питання, опрацювання і засвоєння яких підвищить рівень термінологічної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.016–047.22:33-
dc.subjectтермінологічна компетентністьuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectмовно-професійна культураuk
dc.subjectфахівці економічного профілю економічна термінологіяuk
dc.subjectпрофесійне спілкуванняuk
dc.titleТЕРМІНОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК КОМПОНЕНТ МОВНО-ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття авраменко.pdf545,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.