Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8527
Title: Маркетинговий аналіз стратегічної конкурентоспроможності вищих навчальних закладів регіону
Authors: Білошкурська, Наталія Володимирівна
Білошкурський, Микола Васильович
Кравченко, Роман Олегович
Keywords: вищий навчальний заклад
ринок
освітня послуга
вища освіта
стратегія
конкурентоспроможність
маркетинговий аналіз
місце
рейтинг
розвиток
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві»
Citation: Білошкурська, Н. В. Маркетинговий аналіз стратегічної конкурентоспроможності вищих навчальних закладів регіону / Н. В. Білошкурська, М. В. Білошкурський, Р. О. Кравченко // Науковий журнал «Економічні горизонти». – 2017. – № 2(3). – С. 26–30.
Series/Report no.: УДК;339.138:339.137]:378.4(477.46)
JEL;I 29, L 10, M 31
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу та виокремлено передумови для формування стратегічного управління. Вдосконалено та апробовано методичне забезпечення маркетингового аналізу стратегічної конкурентоспроможності вищих навчальних закладів IV рівня акредитації державної форми власності Черкаської області. За результатами аналізу визначено лідера регіонального ринку послуг з вищої освіти.
Description: The article proves the necessity to develop the marketing strategy of the higher education establishment, as well as characterizes the reasons to form the strategic management. It analyses the improved and approved methodological supplies of the marketing analysis of the strategic competitiveness of higher education establishments of the fourth accreditation level of the state property in Cherkasy region. Consequently, it determines the leader of regional service market in the field of higher education.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8527
ISSN: 2522-9273
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Biloshkurski_Kravchenko.pdf3,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.