Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілошкурська, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorБілошкурський, Микола Васильович-
dc.contributor.authorКравченко, Роман Олегович-
dc.date.accessioned2018-02-20T14:54:58Z-
dc.date.available2018-02-20T14:54:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБілошкурська, Н. В. Маркетинговий аналіз стратегічної конкурентоспроможності вищих навчальних закладів регіону / Н. В. Білошкурська, М. В. Білошкурський, Р. О. Кравченко // Науковий журнал «Економічні горизонти». – 2017. – № 2(3). – С. 26–30.uk
dc.identifier.issn2522-9273-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8527-
dc.descriptionThe article proves the necessity to develop the marketing strategy of the higher education establishment, as well as characterizes the reasons to form the strategic management. It analyses the improved and approved methodological supplies of the marketing analysis of the strategic competitiveness of higher education establishments of the fourth accreditation level of the state property in Cherkasy region. Consequently, it determines the leader of regional service market in the field of higher education.uk
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу та виокремлено передумови для формування стратегічного управління. Вдосконалено та апробовано методичне забезпечення маркетингового аналізу стратегічної конкурентоспроможності вищих навчальних закладів IV рівня акредитації державної форми власності Черкаської області. За результатами аналізу визначено лідера регіонального ринку послуг з вищої освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничо-поліграфічний центр «Візаві»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;339.138:339.137]:378.4(477.46)-
dc.relation.ispartofseriesJEL;I 29, L 10, M 31-
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectосвітня послугаuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectмаркетинговий аналізuk
dc.subjectмісцеuk
dc.subjectрейтингuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.titleМаркетинговий аналіз стратегічної конкурентоспроможності вищих навчальних закладів регіонуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biloshkurski_Kravchenko.pdf3,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.