Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8530
Назва: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ МОДЕЛЕЙ ХОРЕОГРАФІЧНОГО ВИХОВАННЯ (ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД)
Автори: Криворотенко, Анастасія Юріївна
Прилуцька, Олена Олександрівна
Ключові слова: хореографічне виховання
майбутній вчитель хореографії
бакалавр мистецтва
магістр мистецтва
Варшавський музичний університет імені Фредеріка Шопена
Музично-мистецький приватний університет м. Відня
Австрійський приватний університет Антона Брукнера у Лінці
Консерваторія музики і танцю Трініті Лабан у Лондоні
Університет Центрального Ланкаширу у Великобританії
Дата публікації: 2017
Видавництво: Суми : ФОП Цьома С. П.
Бібліографічний опис: Криворотенко А. Ю., Прилуцька О. О. Порівняльний аналіз моделей хореографічного виховання (європейський досвід) / А. Ю. Криворотенко, О. О. Прилуцька // Актуальні питання мистецької освіти та виховання : науковий журнал : випуск 2 (10) / гол. ред. Ніколаї Г. Ю. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С. 28-37.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є порівняльний аналіз моделей підготовки хореографів у європейських країнах. У процесі дослідження проблеми застосовувалися методи компаративного аналізу, синтезу та узагальнення. У статті проаналізовано моделі хореографічного виховання європейських вищих навчальних закладів. Деякі особливості фахової підготовки майбутнього хореографа у європейських університетах можна запозичити та адаптувати до освітнього процесу українських закладів вищої освіти. Перспективою подальших наукових розвідок є аналіз моделей хореографічного виховання у Сполучених Штатах Америки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8530
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
khoreohraf_vykhovannia.pdf420,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.