Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorСтратан-Артишкова, Тетяна Борисівна-
dc.contributor.authorФедчишин, Надія Орестівна-
dc.date.accessioned2018-03-06T08:07:43Z-
dc.date.available2018-03-06T08:07:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationTetiana Stratan-Artyshkova, Nadiia Fedchychyn, Valentyna Honcharuk. Future Specialists’ Creative Capacity as a Personal and Professional Quality / Т. Stratan-Artyshkova, N. Fedchychyn, V. Honcharuk // Наука і освіта. Science and education. – 2017. – № 10. – C. 182-187.uk
dc.identifier.issn2311-8466-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8544-
dc.description.abstractСтаття присвячена формуванню авторської спроможності як професійно-особистісної якості, що забезпечує здатність майбутнього вчителя бути автором власного життя і професійної діяльності. Розв’язується актуальна проблема впровадження у зміст професійної підготовки майбутнього вчителя творчо-проектувальної діяльності, яка характеризується здатністю майбутніх фахівців до інноваційного пошуку, передбачає досягнення майбутніми фахівцями інтегральної вершини – сформованості авторської спроможності як професійно значущої особистісної якості. Визначаються основні критерії сформованості авторської спроможності майбутнього вчителя: ціннісно-мотиваційний (сформованість системи цінностей особистості, усвідомлення значення своєї професії в розвитку духовно-творчої особистості); когнітивно-компетентнісний (ступінь сформованості фахових компетентностей, поліхудожньої обізнаності, здатності до цілісного аналізу і синтезу); творчо-діяльнісний (здатність до самовираження в різних видах творчо-проектувальної діяльності); творчо-презентативний (здатність оприлюднювати, презентувати, виявляти організаторські здібності, залучати інших до спільної творчості), рефлексивно-аналітичний (здатність здійснювати оцінку та самооцінку, аналіз та самоаналіз). Метою дослідження є розробка й перевірка методичної системи формування авторської спроможності майбутнього вчителя, що передбачає реалізацію технології творчо-проектувальної діяльності й спрямовується на формування авторської спроможності майбутнього фахівця. Авторська методична система впроваджується згідно з визначеними етапами: ціннісно-актуалізувального, трансформувально-діяльнісного, результативно-продуктивного, відповідно до яких здійснюється формування компонентів і показників авторської спроможності майбутнього вчителя. У результаті експериментальної перевірки ефективності запропонованої технології було отримано позитивні результати, що свідчить про те, що її можна використовувати у педагогічних вищих навчальних закладах для розвитку авторської спроможності майбутніх учителів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:331.102.212:78-
dc.subjectавторська спроможністьuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectтворчо-проектувальна діяльністьuk
dc.subjectмайбутній вчительuk
dc.titleФормування авторської спроможності як професійно-особистісної якості майбутнього фахівцяuk
dc.title.alternativeFuture Specialists’ Creative Capacity as a Personal and Professional Qualityuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya avtors`koyi spromozhnosti yak profesijno-osoby`stisnoyi yakosti majbutn`ogo faxivcya.pdf626,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.