Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8544
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гончарук, Валентина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна | - |
dc.contributor.author | Федчишин, Надія Орестівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-06T08:07:43Z | - |
dc.date.available | 2018-03-06T08:07:43Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Tetiana Stratan-Artyshkova, Nadiia Fedchychyn, Valentyna Honcharuk. Future Specialists’ Creative Capacity as a Personal and Professional Quality / Т. Stratan-Artyshkova, N. Fedchychyn, V. Honcharuk // Наука і освіта. Science and education. – 2017. – № 10. – C. 182-187. | uk |
dc.identifier.issn | 2311-8466 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8544 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена формуванню авторської спроможності як професійно-особистісної якості, що забезпечує здатність майбутнього вчителя бути автором власного життя і професійної діяльності. Розв’язується актуальна проблема впровадження у зміст професійної підготовки майбутнього вчителя творчо-проектувальної діяльності, яка характеризується здатністю майбутніх фахівців до інноваційного пошуку, передбачає досягнення майбутніми фахівцями інтегральної вершини – сформованості авторської спроможності як професійно значущої особистісної якості. Визначаються основні критерії сформованості авторської спроможності майбутнього вчителя: ціннісно-мотиваційний (сформованість системи цінностей особистості, усвідомлення значення своєї професії в розвитку духовно-творчої особистості); когнітивно-компетентнісний (ступінь сформованості фахових компетентностей, поліхудожньої обізнаності, здатності до цілісного аналізу і синтезу); творчо-діяльнісний (здатність до самовираження в різних видах творчо-проектувальної діяльності); творчо-презентативний (здатність оприлюднювати, презентувати, виявляти організаторські здібності, залучати інших до спільної творчості), рефлексивно-аналітичний (здатність здійснювати оцінку та самооцінку, аналіз та самоаналіз). Метою дослідження є розробка й перевірка методичної системи формування авторської спроможності майбутнього вчителя, що передбачає реалізацію технології творчо-проектувальної діяльності й спрямовується на формування авторської спроможності майбутнього фахівця. Авторська методична система впроваджується згідно з визначеними етапами: ціннісно-актуалізувального, трансформувально-діяльнісного, результативно-продуктивного, відповідно до яких здійснюється формування компонентів і показників авторської спроможності майбутнього вчителя. У результаті експериментальної перевірки ефективності запропонованої технології було отримано позитивні результати, що свідчить про те, що її можна використовувати у педагогічних вищих навчальних закладах для розвитку авторської спроможності майбутніх учителів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378:331.102.212:78 | - |
dc.subject | авторська спроможність | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | творчо-проектувальна діяльність | uk |
dc.subject | майбутній вчитель | uk |
dc.title | Формування авторської спроможності як професійно-особистісної якості майбутнього фахівця | uk |
dc.title.alternative | Future Specialists’ Creative Capacity as a Personal and Professional Quality | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Formuvannya avtors`koyi spromozhnosti yak profesijno-osoby`stisnoyi yakosti majbutn`ogo faxivcya.pdf | 626,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.