Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8578
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.contributor.author | П'ясецька, Наталія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Білан, Валентина Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-12T07:47:58Z | - |
dc.date.available | 2018-03-12T07:47:58Z | - |
dc.date.issued | 2017-10-23 | - |
dc.identifier.citation | Proceedings of the XVI International Academic Congress ‘Fundamental and Applied Studies in the Modern World’(United Kingdom, Oxford, 23-25 October 2017). Volume XVI. Oxford University Press, 2017. p. 350 - 361. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8578 | - |
dc.description.abstract | The main goal of this article is a practical review of the most common interactive teaching methods in domestic and foreign educational practice. Using a system of methodical advice, the authors tried to share their long-term observations and the results of their pedagogical experiments in order to determine the manners of professional conduct, attitude and technique that turns a teacher into a successful professional.Teachers need to purposefully acquire active and interactive forms and technologies of the training: games, trainings, case studies, games design, creative techniques and many other techniques that develop the basic competence and meta-competence of the student, develop appropriate professional skills, create the preconditions for psychological readiness to implement mastered skills in actual practice. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | The University of Oxford, 2017 | uk |
dc.subject | learning process | uk |
dc.subject | interactive teaching technologies | uk |
dc.subject | practice-oriented approach | uk |
dc.subject | basic competence of the student | uk |
dc.title | The Role оf Interactive Technologies in Providing the Quality оf Studies аt Higher School | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Oxford Congress (1) (1).pdf | 11,4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.