Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorРокосовик, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorСулим, Володимир Трохимович-
dc.date.accessioned2018-03-12T10:07:45Z-
dc.date.available2018-03-12T10:07:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДемченко І. І. Психолого-педагогічна діагностика інклюзивної компетентності майбутніх фахівців педагогічного профілю / І. І. Демченко, Н. В. Рокосовик, В. Т. Сулим // Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – 2017.  №8/СLХI. – С. 141-150.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8579-
dc.description.abstractУ статті розв’язується актуальна проблема психолого-педагогічної діагностики інклюзивної компетентності студентів вищих навчальних закладів. Аналіз наукових джерел дав змогу висунути припущення про те, що сутнісне і структурне розуміння поняття «інклюзивна компетентність педагога» більше стосується категорії готовності до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти, до якої воно належить як окремий складник інтегральної цілісності. Саме через це в одних випадках пропонується більше враховувати критерії та показники, що стосуються функціонального, а в інших – особистісного підходів. За таких умов окремі науковці обмежуються когнітивно-діяльнісною парадигмою освіти або аргументують її поліпрофільний напрям на засадах інтеграції, через що нівелюється специфіка професійної підготовки фахівців різних спеціальностей, у тому числі й учителя початкових класів. Усе це накладає свій відбиток на розроблення надто однобокої, вузької чи надмірно розширеної методики психолого-педагогічної діагностики інклюзивної компетентності майбутніх педагогів. Мета дослідження – розкрити результати психолого-педагогічної діагностики інклюзивної компетентності студентів на прикладі майбутніх учителів початкових класів. Визначено перцептивно-інтелектуальний, інформаційно-когнітивний, змістово-процесуальний критерії та відповідні їм показники інклюзивної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. На основі цього розроблено методичний інструментарій, за яким проведено психолого-педагогічну діагностику сформованості цієї професійної якості в студентів. Це уможливило їх чітку кількісну диференціацію за високим, середнім і низьким рівнями інклюзивної компетентності із конкретними характеристиками якісних вимірів, що відкриває перспективи для розроблення відповідних ефективних заходів щодо підвищення якості професійної підготовки майбутнього педагога до роботи в умовах інклюзивної освіти у початковій школі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаука і освіта. Науково-практичний журнал Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:37.3.011.3-051]:376-056-
dc.subjectінклюзивна компетентністьuk
dc.subjectмайбутні вчителі початкових класівuk
dc.subjectпсихолого-педагогічна діагностикаuk
dc.subjectметодичний інструментарійuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectрівніuk
dc.titleПсихолого-педагогічна діагностика інклюзивної компетентності майбутніх фахівців педагогічного профілюuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
demii.pdf623,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.