Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorСулим, Володимир Трохимович-
dc.contributor.authorПічкур, Микола Олександрович-
dc.date.accessioned2018-03-12T10:23:58Z-
dc.date.available2018-03-12T10:23:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДемченко І. І. Фахово-ідентифікаційний вимір стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти / І. І. Демченко, М.О. Пічкур, В. Т. Сулим // Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – 2017.  №10/СLХI. – С. 90-94.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8580-
dc.description.abstractАвторами аргументовано необхідність проведення емпіричного дослідження фахово-ідентифікаційного виміру стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Визначено показники доцільності вибору інклюзивно-педагогічного фаху, адекватності ототожнення зі взірцем фахівця з інклюзії, самовідданості служінню ідеалам інклюзивної освіти, що стосуються фахово-ідентифікаційного виміру готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. На цій основі розроблено методичний інструментарій (тести, анкети), за яким проведено психолого-педагогічну діагностику. Це уможливило диференціацію стану (ідеального, задовільного, незадовільного) готовності до роботи в умовах інклюзивної освіти студентів-випускників педагогічних спеціальностей освітнього ступеня «бакалавр», що відкриває перспективу для вдосконалення змісту форм і методів професійної підготовки майбутніх фахівців педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти з урахуванням реалій упровадження інклюзії в систему освіти України.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаука і освіта. Науково-практичний журнал Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:37.3.011.3-051]:376-056-
dc.subjectфахова ідентифікаціяuk
dc.subjectстан готовностіuk
dc.subjectмайбутній педагогuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectпсихолого-педагогічна діагностикаuk
dc.titleФахово-ідентифікаційний вимір стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
iidem.pdf566,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.