Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8625
Title: ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
Authors: Прищепа, Світлана Михайлівна
Keywords: Нова школа
компетентнісний підхід
компетентність
компетенція
підприємливість
підприємницька кмпетентність
школярі
інформаційне середовище
учитель
методи
методи формування підприємницької компетентності
основна школа
Issue Date: Dec-2017
Publisher: ІІТЗН НАПН України
Citation: Прищепа С.М. Шляхи формування підприємницької компетентності у сучасномуу інформаційному суспільстві / С.М. Прищепа // Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017» (14 груд. 2017 р., м. Київ) [Електронний ресурс] / за ред. Спіріна О.М. та Яцишин А.В. – К.: ІІТЗН НАПН України, 2017. – 353 с. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/gen=5Fres=5Fiitzn/2017.html.
Series/Report no.: УДК;37.015.31:33
Abstract: Підприємливість одна із складових компетентнісного підходу сучасної освіти. В статті розкривається сучасна ситуація перебудови освітньої системи, розкривається важливість переходу освіти на основу компетентнісного підходу. Відповідно до аналізу законодавчих документів та поглядів сучасних дидактів, доведена необхідність формування ключових компетентностей, серед яких чільне місце посідає – підприємницька. Нами розкрито її основні завдання, етапи формування і проаналізовано польсько-український проект на підтримку формування підприємницької компетентності «Шкільна академія підприємництва». Визначено складові компоненти роботи даного проекту, що були зорієнтовані на теоретичну та практичну складову підготовки учнів та вчителів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8625
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pryshchepa S..pdf230,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.