Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8642
Title: | Сутність і критерії підготовки майбутніх учителів до формування логічних умінь молодших школярів |
Authors: | Ящук, Олена Миколаївна |
Keywords: | логічна підготовка початкова школа майбутні вчителі молодші школярі логічні уміння критерії готовність професійно-педагогічна діяльність логіка |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти" |
Citation: | Сутність і критерії підготовки майбутніх учителів до формування логічних умінь молодших школярів // Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В.В. Кузьменко (голова) та ін. - Херсон : КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти". – 2018. – №37. – С. 222–228. |
Series/Report no.: | УДК;378:373.3.011.3-051 |
Abstract: | У статті розкривається зміст поняття готовності майбутнього вчителя до формування логічних умінь молодших школярів, що розуміється як свідомо організований процес, який передбачає формування таких якостей майбутнього фахівця, завдяки яким він буде теоретично та методично готовий до роботи з оволодіння молодшими школярами вміннями виконувати логічні операції. Доводиться, що підготовка фахівця до даного виду діяльності становить необхідну і важливу складову професійної підготовки майбутніх учителів. Вона нерозривно пов'язана з психолого-педагогічною, методичною та спеціальною підготовкою. Процес такої підготовки націлений на зміну змісту, форм і методів професійної підготовки майбутнього вчителя. Охарактеризовано критерії готовності майбутніх учителів початкової школи до формування логічних умінь молодших школярів: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8642 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sutnіst' ta kriterії pіdgotovki majbutnіh uchitelіv do formuvannja logіchnih umіn' molodshih shkoljarіv.pdf | 952,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.