Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщук, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-04-10T12:26:28Z-
dc.date.available2018-04-10T12:26:28Z-
dc.date.issued2018-04-10-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8643-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу філософської та психолого-педагогічної літератури розкривається сутність поняття умова, педагогічна умова, педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до формування логічних умінь учнів. На основі теоретичного вивчення сучасного стану досліджуваної проблеми в психолого-педагогічній літературі та результатів констатувального експерименту нами визначені та обґрунтовані педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів логічних умінь: цілеспрямована мотивація майбутніх учителів початкової школи до оволодіння методикою формування в учнів логічних умінь; удосконалення змістового наповнення та програмно-методичного забезпечення процесу підготовки студентів спеціальності «Початкова освіта» в контексті формування логічних умінь учнів; використання активних та інтерактивних форм і методів у теоретичній, практичній та методичній підготовці студентів до формування логічних умінь учнів молодшого шкільного вікуuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:373.3.011.3-051-
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectінтелектуальний розвитокuk
dc.subjectформування логічних уміньuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.titlePedagogical conditions for professional training of future primary school teachers to pupils’ logical skills formationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.