Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8649
Title: Маркетингові комунікації
Authors: Король, Інна Володимирівна
Keywords: Маркетингові комунікації
реклама
Прямий маркетинг
стимулювання збуту
PR
Issue Date: 6-Mar-2018
Publisher: Візаві
Citation: Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник / уклад. І. В. Король; МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2018. – 191 с.
Series/Report no.: УДК;339.138 (075.8)
Abstract: В посібнику висвітлюється навчальний матеріал, який забезпечує теоретичне вивчення та опанування навичок роботи у сфері маркетингових комунікацій. Розглядається сутність маркетингової політики комунікацій та особливості її організації. Охарактеризовані та всебічно розглянуті такі аспекти маркетингових комунікацій як реклама і рекламна діяльність; стимулювання збуту; процес і засоби стимулювання; мерчандайзинг; персональний продаж; прямий маркетинг; паблік рілейшнз та інші. Навчально-методичний посібник написано з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Він призначений для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, менеджерів і маркетологів та тих практичних працівників, чия діяльність пов'язана з торгівлею та здійсненням комунікацій.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8649
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.