Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8649
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКороль, Інна Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-04-24T05:45:21Z-
dc.date.available2018-04-24T05:45:21Z-
dc.date.issued2018-03-06-
dc.identifier.citationМаркетингові комунікації: навчально-методичний посібник / уклад. І. В. Король; МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2018. – 191 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8649-
dc.description.abstractВ посібнику висвітлюється навчальний матеріал, який забезпечує теоретичне вивчення та опанування навичок роботи у сфері маркетингових комунікацій. Розглядається сутність маркетингової політики комунікацій та особливості її організації. Охарактеризовані та всебічно розглянуті такі аспекти маркетингових комунікацій як реклама і рекламна діяльність; стимулювання збуту; процес і засоби стимулювання; мерчандайзинг; персональний продаж; прямий маркетинг; паблік рілейшнз та інші. Навчально-методичний посібник написано з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Він призначений для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, менеджерів і маркетологів та тих практичних працівників, чия діяльність пов'язана з торгівлею та здійсненням комунікацій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВізавіuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;339.138 (075.8)-
dc.subjectМаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectПрямий маркетингuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectPRuk
dc.titleМаркетингові комунікаціїuk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Навчально-методичний посібник Маркетингові комунікації 2018.pdf4,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.