Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8659
Назва: Особливості впровадження мобільного навчання: перспективи, переваги та недоліки
Автори: Ткачук, Галина Володимирівна
Ключові слова: мобільне навчання
мобільні пристрої
електронне навчання
змішане навчання
Дата публікації: 1-тра-2018
Бібліографічний опис: Ткачук Г.В. Особливості впровадження мобільного навчання: перспективи, переваги та недоліки [Електронний ресурс] // Інформаційні технології і засоби навчання. 2018. Том 64. №2. URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1948 (дата звернення: 02.05.2018)
Серія/номер: УДК;371.315.7
Короткий огляд (реферат): Висвітлено результати аналізу перспектив упровадження мобільного навчання на основі статистичних даних щодо використання мобільних пристроїв, мобільних навчальних програм, безпровідного доступу. Визначено місце мобільного навчання в системі змішаного навчання як основної форми організації навчального процесу з використанням електронних засобів навчання. На базі існуючих моделей навчання визначено основні складові мобільного навчання. Також проаналізовано типи контенту, що можуть бути використані в організації мобільного навчання. Визначено, що основними типами мобільного контенту можуть бути мобільний сайт; мобільний додаток; адаптовані електронні засоби навчального призначення; окремий вид контенту, створений викладачем; соціальні мережі; унікальний контент (доповнена реальність). Описано переваги й недоліки мобільного навчання і використання мобільних пристроїв у навчальному процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8659
ISSN: 2076-8184
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk-gv.pdf458,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.