Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8666
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-02T08:12:29Z | - |
dc.date.available | 2018-05-02T08:12:29Z | - |
dc.date.issued | 2018-03-15 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Г.В. Теоретичні аспекти та стан впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти України / Г.В.Ткачук // European vector of contemporary psychology, pedagogy and social sciences: the experience of Ukraine and the Republic of Poland: Collective monograph. Volume 1. Sandomierz: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2018. P. 465-484. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8666 | - |
dc.description.abstract | Описано перспективний напрям модернізації сучасної освіти – змішане навчання, що засноване на поєднанні технологій традиційного, електронного, дистанційного та мобільного навчання. Визначено переваги та недоліки традиційного навчання, а також шляхи подолання недоліків традиційного навчання шляхом впровадження технологій змішаного навчання. Серед переваг змішаного навчання визначено: гнучкість, модульність, доступність та мобільність, технологічність, масовість, творчість, інтерактивність, соціальна рівність тощо. Авторами також проаналізовано співвідношення онлайн занять та занять в аудиторі і визначено, що на практиці найбільше використовується співвідношення 50 % – онлайн та 50 % – в аудиторії. Визначено, що для реалізації змішаного навчання найбільш ефективним є використання ротаційної моделі навчання, яка передбачає регулярну визначену викладачем або стандартну зміну режимів: почергове освоєння блоків навчальної дисципліни за допомогою технологій електронного навчання (дистанційне, мобільне, комп’ютерно-орієнтоване) та в межах традиційних лекційно-практичних занять. Автором здійснено аналіз стану впровадження змішаного навчання у заклади вищої освіти України та виявлено, що існує ряд проблем щодо його реалізації. Виявлено також, що окремі навчальні заклади проводять дослідження різних моделей та концепцій змішаного навчання, використовують масові відкриті онлайн-курси, використовують технології дистанційного та мобільного навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Sandomierz: Izdevnieciba “Baltija Publishing” | uk |
dc.subject | Змішане навчання | uk |
dc.subject | blended learning | uk |
dc.subject | Ротаційна модель | uk |
dc.subject | e-learning | uk |
dc.subject | електронне навчання | uk |
dc.subject | інновації | uk |
dc.title | Теоретичні аспекти та стан впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти України | uk |
dc.type | Monograph | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tkachuk_repozitariy.pdf | 460,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.