Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8676
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дичок, Таїсія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Безик, Надія | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-08T06:10:06Z | - |
dc.date.available | 2018-05-08T06:10:06Z | - |
dc.date.issued | 2018-03-29 | - |
dc.identifier.citation | Дичок Т.П., Безик Н. Міжособистісні стосунки старших дошкільників в інклюзивних групах[Текст] / Т. Дичок, Н. Безик // Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами IV Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика»(29 березня 2018) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018р. – Вип. IV. – С.58. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8676 | - |
dc.description.abstract | Процес формування міжособистісних відносин дітей дошкільного віку в процесі інтегрованого навчання є одним із засобів забезпечення соціалізації та інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку в суспільство, що і є одним із завдань інклюзивної освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ВПЦ"Візаві" | uk |
dc.subject | Міжособистісні стосунки дошкільників | uk |
dc.subject | Взаємодія з групою однолітків | uk |
dc.subject | Інклюзивне середовище | uk |
dc.subject | Спілкування з однолітками | uk |
dc.title | Міжособистісні стосунки старших дошкільників в інклюзивних групах | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bezyk_N_Mizhosobystisni_vidnosyny_doshkilʹnyat.pdf | 139,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.