Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8681
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКороль, Інна Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-05-11T15:40:14Z-
dc.date.available2018-05-11T15:40:14Z-
dc.date.issued2018-05-11-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8681-
dc.description.abstractДосліджено основні інструменти маркетингу територій як засобу підвищення конкурентоспроможності її субєктівuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.titleМАРКЕТИНГ ТЕРИТОРІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЇЇ СУБ’ЄКТІВuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези. Король І.В. Конференція 19.04.18.pdf4,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.