Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-05-17T07:10:24Z-
dc.date.available2018-05-17T07:10:24Z-
dc.date.issued2018-04-20-
dc.identifier.citationТкачук Г.В. Концептуальна модель змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики. Інформаційно-комп'ютерні технології 2018 : тези доповідей IX Міжнародної науково-технічної конференції, м.Житомир, 20-21 квітня 2018 р. Житомир, 2018. С.273-274.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8694-
dc.description.abstractЕлементи електронного, дистанційного та мобільного навчання успішно впроваджуються в навчальний процес закладів вищої освіти і відповідають сучасним освітнім парадигмам, орієнтовані на розвиток компетентностей особистості, її самореалізацію, формування навичок самостійної діяльності та самонавчання протягом життя. Поєднання переваг згаданих технологій навчання визначило нову модель навчання – змішане навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherО. О. Євенокuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:004-051-
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectмодельuk
dc.titleКонцептуальна модель змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатикиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk_tezy.pdf360,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.