Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8695
Назва: Коннективіський підхід як важливий компонент дистанційного навчання
Автори: Ткачук, Галина Володимирівна
Стеценко, Надія Миколаївна
Стеценко, Володимир Петрович
Ключові слова: коннективізм
дистанційне навчання
Дата публікації: 30-бер-2018
Видавництво: Просвіт
Бібліографічний опис: Стеценко Н.М. Коннективіський підхід як важливий компонент дистанційного навчання / Г.В.Ткачук, В.П.Стеценко, Н.М.Стеценко // Матеріали ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті", 29 – 30 березня 2018 року. - Ченстохова - Ужгород - Дрогобич: Просвіт, 2018. - С.72-74
Короткий огляд (реферат): У матеріалах вказується, що розвиток технологій дистанційного навчання та активне використання дистанційних курсів сприяло появі нової теорії навчання в цифрову епоху – коннективізму, основною ідеєю якої є комплексне навчання з швидко змінюваною базою знань, великою кількістю ресурсів, побудова власних індивідуальних цілей навчання [1, c.147]. Навчальний процес здійснюється у невизначеному та постійно змінному інформаційному середовищі, що побудоване на основі штучного інтелекту та створюється за рахунок суб’єктів навчання. Наявна велика кількість інформаційних вузлів дає змогу виходити на більш високий рівень розуміння, отримання нових знань, вмінь, навичок, набуття цінностей тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8695
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konnekt_pidchid.pdf530,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.