Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8696
Назва: Мотивація педагогічних працівників до впровадження змішаного навчання як інноваційної технології у закладі вищої освіти
Автори: Ткачук, Галина Володимирівна
Ключові слова: мотивація
стимули
мотиви
змішане навчання
інновація
ІКТ
Дата публікації: 17-тра-2018
Видавництво: Вінницький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Ткачук Г.В. Мотивація педагогічних працівників до впровадження змішаного навчання як інноваційної технології у закладі вищої освіти. Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності : матеріали Міжнародної науково-методичної Інтернет-конференції, м.Вінниця, 17-18 травня 2018 р. Вінниця, 2018. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc/paper/view/5562
Серія/номер: УДК;37.018.5:005.32
Короткий огляд (реферат): Описано шляхи мотивації науково-педагогічних працівників до впровадження інновацій у закладі вищої освіти, зокрема, технології змішаного навчання. Зокрема, запропоновано такі шляхи мотивації працівників педагогічного закладу: визначення категорій працівників, зокрема, «новаторів» та «піонерів» для подальшої роботи з ними, проведення конкурсів на кращі проекти змішаного навчання, створення ситуації успіху та системи заохочення педагогічних працівників до впровадження ідей змішаного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8696
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tkachuk.pdf276,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.