Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8701
Title: | Формування уявлень про моральні якості та норми у дітей старшого дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів |
Authors: | Кушнір, Валентина Миколаївна Сопівник, Р.В. Пижик, Іренеуш |
Keywords: | уявлення про моральні якості, діти старшого дошкільного віку, мультиплікаційний фільм. уявлення про моральні якості, діти старшого дошкільного віку, мультиплікаційний фільм. |
Issue Date: | Oct-2017 |
Publisher: | Наука і освіта. – 2017. – №10. – 170-175. |
Citation: | Наука і освіта. – 2017. – №10. – 170-175. |
Series/Report no.: | UDC: 37.015:[37.091.12.011.3-051:796.011.3] DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2017-10-1; |
Abstract: | Стаття присвячена формуванню уявлень про моральні якості («добро» – «зло», «щедрість» – «скупість», «справедливість» – «несправедливість», «чесність», «порядність» – «підлість») у дітей старшого дошкільно- го віку засобами мультиплікаційних фільмів. Розв’язується актуальна проблема можливостей використання мультиплікаційних фільмів під час морального виховання старших дошкільників, формування їх моральної сві- домості, розвитку морально-емоційної сфери та засвоєння норм моральної поведінки як в умовах дошкільних закладів освіти, так і сім’ї. Визначаються основні критерії підбору мультфільмів у якості засобу морального виховання: якість відеозображення (яскравість картинок, гармонія кольору та ін.), якість звукозапису (лекси- ка, що відповідає нормам літературної мови, емоційне забарвлення мови героїв та ін.), простота і доступ- ність сюжету; виразність персонажів; наявність моральної проблематики фільму. Метою дослідження є розробка й перевірка експериментальної методики педагогічного супроводу перегляду мультфільмів з метою формування уявлень про моральні якості та норми у старших дошкільників. Методика включає в себе реаліза- цію таких етапів: підготовчий (організація розвивального середовища, підбір мультиплікаційних фільмів для перегляду); когнітивний (структурована робота з мультфільмом); рефлексивний (робота над морально- почуттєвою сферою дитини, створення умов до рефлексії). |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8701 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
statya.pdf | 399,72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.