Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнір, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorСопівник, Р.В.-
dc.contributor.authorПижик, Іренеуш-
dc.date.accessioned2018-05-21T09:52:10Z-
dc.date.available2018-05-21T09:52:10Z-
dc.date.issued2017-10-
dc.identifier.citationНаука і освіта. – 2017. – №10. – 170-175.uk
dc.identifier.otherUDC: 37.015:[37.091.12.011.3-051:796.011.3]-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8701-
dc.description.abstractСтаття присвячена формуванню уявлень про моральні якості («добро» – «зло», «щедрість» – «скупість», «справедливість» – «несправедливість», «чесність», «порядність» – «підлість») у дітей старшого дошкільно- го віку засобами мультиплікаційних фільмів. Розв’язується актуальна проблема можливостей використання мультиплікаційних фільмів під час морального виховання старших дошкільників, формування їх моральної сві- домості, розвитку морально-емоційної сфери та засвоєння норм моральної поведінки як в умовах дошкільних закладів освіти, так і сім’ї. Визначаються основні критерії підбору мультфільмів у якості засобу морального виховання: якість відеозображення (яскравість картинок, гармонія кольору та ін.), якість звукозапису (лекси- ка, що відповідає нормам літературної мови, емоційне забарвлення мови героїв та ін.), простота і доступ- ність сюжету; виразність персонажів; наявність моральної проблематики фільму. Метою дослідження є розробка й перевірка експериментальної методики педагогічного супроводу перегляду мультфільмів з метою формування уявлень про моральні якості та норми у старших дошкільників. Методика включає в себе реаліза- цію таких етапів: підготовчий (організація розвивального середовища, підбір мультиплікаційних фільмів для перегляду); когнітивний (структурована робота з мультфільмом); рефлексивний (робота над морально- почуттєвою сферою дитини, створення умов до рефлексії).uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherНаука і освіта. – 2017. – №10. – 170-175.uk
dc.relation.ispartofseriesUDC: 37.015:[37.091.12.011.3-051:796.011.3] DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2017-10-1;-
dc.subjectуявлення про моральні якості, діти старшого дошкільного віку, мультиплікаційний фільм.uk
dc.subjectуявлення про моральні якості, діти старшого дошкільного віку, мультиплікаційний фільм.uk
dc.titleФормування уявлень про моральні якості та норми у дітей старшого дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
statya.pdf399,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.