Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8706
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко, Оксана Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-29T07:18:06Z | - |
dc.date.available | 2018-05-29T07:18:06Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | У статті здійснено ґендерну експертизу навчальних посібників з історії соціальної роботи як освітнього компонента у процесі підготовки майбутніх соціальних працівників, що дозволило виявити типові дискримінаційні практики – кількісну диспропорцію представленості осіб обох статей, представлення осіб різних статей лише в стереотипних ґендерних ролях, відсутність фактів використання ґендерночутливої мови. Як позитивне слід відзначити, що починаючи з ХІХ ст. висвітлюється роль жіночого руху у напрямі захисту прав та підтримки знедолених, зокрема жінок та дітей, а також роль жінки у інституалізації професійної підготовки соціальних працівників. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8706 | - |
dc.description.abstract | Курс України на євроінтеграцію ставить нові виклики перед освітнім процесом. Учні / студенти мають навчатися антидискримінаційним практикам не лише в закладах освіти, а й безпосередньо на кожному рівні суспільного життя відчувати повагу, мати рівні права та можливості незалежно від статі. Передбачається забезпеченість учасників освітньо-виховного процесу навчальною літературою, що не містить традиційних ґендерних стереотипів. Наявність останніх у підручниках, посібниках, інших навчальних матеріалах ЮНЕСКО характеризує як приховану дискримінацію. Тому ґендерна експертиза підручників / посібників є нагальною потребою сьогодення, адже вони впливають на формування в учнівської та студентської молоді світоглядних орієнтирів та цінностей. Ґендерна експертиза навчальної літератури є складовою стратегії впровадження ґендерної рівності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;364 | - |
dc.subject | соціальна освіта | uk |
dc.subject | ґендер | uk |
dc.subject | історія соціальної роботи | uk |
dc.subject | соціальний працівник | uk |
dc.title | ҐЕНДЕРНА ЕКСПЕРТИЗА НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ІСТОРІЇ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кравченко_О.О._стаття-12.03.pdf | 333,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.