Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2013-11-04T12:17:13Z-
dc.date.available2013-11-04T12:17:13Z-
dc.date.issued2011-10-24-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/873-
dc.description.abstractУ статті розкрито нагальні проблеми й завдання щодо підготовки педагогів до соціалізації школярів в умовах інклюзивної освіти, намічено шляхи їх розв’язання, а також запропоновано структуру готовності вчителя до виконання цієї професійної функції.uk
dc.publisherВісник Черкаського універистету. Серія: Педагогічні науки. - Черкаси: Вид. від. Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. - Вип. 206. - С. 37-40.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.015.3:159.98;-
dc.subjectпідготовка педагога, інклюзивна освіта, соціалізація школярів, структура готовності вчителя до інклюзіїuk
dc.titleПРІОРИТЕТИ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ДО СОЦІАЛІЗАЦІЇ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PRIORITET_INKLUS.staty.pdf197,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.