Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/873
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-04T12:17:13Z | - |
dc.date.available | 2013-11-04T12:17:13Z | - |
dc.date.issued | 2011-10-24 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/873 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито нагальні проблеми й завдання щодо підготовки педагогів до соціалізації школярів в умовах інклюзивної освіти, намічено шляхи їх розв’язання, а також запропоновано структуру готовності вчителя до виконання цієї професійної функції. | uk |
dc.publisher | Вісник Черкаського універистету. Серія: Педагогічні науки. - Черкаси: Вид. від. Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. - Вип. 206. - С. 37-40. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.015.3:159.98; | - |
dc.subject | підготовка педагога, інклюзивна освіта, соціалізація школярів, структура готовності вчителя до інклюзії | uk |
dc.title | ПРІОРИТЕТИ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ДО СОЦІАЛІЗАЦІЇ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PRIORITET_INKLUS.staty.pdf | 197,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.