Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8754
Назва: Педагогіка В. Сухомлинського як базис моделі підготовки майбутнього філолога-українознавця.
Автори: Санівський, Олександр Михайлович
Ключові слова: концепт
мовна підготовка
українознавча підготовка
літературознавча підготовка
підготовка студентів до українознавчої роботи
педагогічна спадщина В. Сухомлинського
Дата публікації: 2017
Видавництво: Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Санівський О. М. Педагогіка В. Сухомлинського як базис моделі підготовки майбутнього філолога-українознавця. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Випуск 4 (117). – Серія : Педагогіка. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2017. – 118 с. С. 86 – 94.
Серія/номер: УДК 37(477)(092):39(477);
Короткий огляд (реферат): Метою статті було виявити концепт, ідеї застосовані В. Сухомлинським актуальні для сучасної підготовки студентів до українознавчої роботи (на основі досвіду роботи УДПУ імені Павла Тичини). У ході дослідження використано методи: загальнонауковий, історико-ретроспективний, пошуково-бібліографічний. У результаті дослідження дійшли висновку, що концептуальні позиції вченого-методиста є актуальними й донині, оскільки сприяють розвитку пізнавальної діяльності та активності школярів. Випереджаючи час, педагог прогнозував функціональний і комунікативно-діяльнісний підходи до навчання учнів рідної мови, які активно утверджуються в сучасній методиці, давав учителям і методистам поради.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8754
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Санівський О. М. Стаття Умань 17.11.2017.pdf374,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.