Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-06-22T07:37:49Z-
dc.date.available2018-06-22T07:37:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationІнноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 2-3 лютого 2018 р. - Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018. - 192 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8783-
dc.description.abstractЗ метою визначення ролі учителя початкової школи у створенні здоров’язбережувального середовища початкової школи вважаємо за необхідне проаналізувати обґрунтовані та експериментально перевірені, вітчизняними та зарубіжними педагогами дидактичні та організаційно-педагогічні умови, що забезпечують ефективне функціонування досліджуваного середовища.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКласичний приватний університетuk
dc.subjectучительuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectздоров'язбережувальне середовищеuk
dc.subjectсередовищеuk
dc.subjectздоров'яuk
dc.titleРОЛЬ УЧИТЕЛЯ У СТВОРЕННІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Осадченко_Т.М._тези.pdf200,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.