Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8830
Title: Організаційно-педагогічні умови та етапи впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти
Authors: Ткачук, Галина Володимирівна
Keywords: змішане навчання
організаційно-педагогічні умови
онлайн-навчання
дистанційне навчання
освітнє середовище
Issue Date: Apr-2018
Publisher: РВВ ЦДПУ ім.В.Винниченка
Citation: Ткачук Г.В. Організаційно-педагогічні умови та етапи впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Вип.168. С.259-262.
Series/Report no.: УДК;378.018.4
Abstract: Автором проаналізовано основні організаційно-педагогічні умови впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти. Визначено, що організаційні умови є стійкими управлінськими, матеріально-технічними, кадровими вимогами для успішної організації змішаного навчання та функціонування освітнього середовища. Педагогічні умови можна розглядати як сукупність організаційних форм, методів, засобів навчання та інших складових педагогічного процесу. Крім педагогічних умов, доцільно враховувати психологічні чинники, які забезпечують готовність педагогічних працівників до організації змішаного навчання та готовність студентів до навчання за новою методикою. На основі організаційно-педагогічних умов визначено, що впровадження змішаного навчання потрібно здійснювати за такими етапами: визначення загальної стратегії організації змішаного навчального процесу, аналіз матеріально-технічної бази, побудова освітнього середовища, проектування змісту освіти з орієнтацією на компетентнісну модель фахівця, моніторинг ефективності впровадження компонентів змішаного навчання.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8830
ISSN: 2521-1919
2415-7988
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachuk-repository.pdf803,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.