Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8830
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-08-16T09:51:02Z-
dc.date.available2018-08-16T09:51:02Z-
dc.date.issued2018-04-
dc.identifier.citationТкачук Г.В. Організаційно-педагогічні умови та етапи впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Вип.168. С.259-262.uk
dc.identifier.issn2521-1919-
dc.identifier.issn2415-7988-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8830-
dc.description.abstractАвтором проаналізовано основні організаційно-педагогічні умови впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти. Визначено, що організаційні умови є стійкими управлінськими, матеріально-технічними, кадровими вимогами для успішної організації змішаного навчання та функціонування освітнього середовища. Педагогічні умови можна розглядати як сукупність організаційних форм, методів, засобів навчання та інших складових педагогічного процесу. Крім педагогічних умов, доцільно враховувати психологічні чинники, які забезпечують готовність педагогічних працівників до організації змішаного навчання та готовність студентів до навчання за новою методикою. На основі організаційно-педагогічних умов визначено, що впровадження змішаного навчання потрібно здійснювати за такими етапами: визначення загальної стратегії організації змішаного навчального процесу, аналіз матеріально-технічної бази, побудова освітнього середовища, проектування змісту освіти з орієнтацією на компетентнісну модель фахівця, моніторинг ефективності впровадження компонентів змішаного навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherРВВ ЦДПУ ім.В.Винниченкаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.4-
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk
dc.subjectонлайн-навчанняuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови та етапи впровадження змішаного навчання у закладах вищої освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk-repository.pdf803,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.