Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеленкова, Наталія Леонідівна-
dc.date.accessioned2018-09-13T17:19:28Z-
dc.date.available2018-09-13T17:19:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8889-
dc.description.abstractВплив реклами в добу інформаційного суспільства є дуже великим, а тому його дослідження варто почати з розгляду реклами як окремого виду комунікації, методу психологічного впливу.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвпливuk
dc.subjectрекламаuk
dc.titleСПОСОБИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ РЕКЛАМИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SPOSOBY`_PSY`XOLOGIChNOGO_VPLY`VU_REKLAMY`.pdf291,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.