Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8893
Назва: | Адаптування НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІ |
Автори: | Коберник, Галина Іванівна |
Ключові слова: | Індивідуальний підхід успіх адаптування завдань молодші школярі |
Дата публікації: | 2017 |
Серія/номер: | УДК;373.3.016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті теоретично обгрунтовано ефективні прийоми здійснення індивідуального підходу до процесу організації навчання у початковій школі.Зокрема йдеться про створення ситуації успіху у процесі навчально-пізнавальної діяльності учня шляхом адаптування навчального матеріалу до рівнів навчальних компетенцій молодших школярів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8893 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Копия Коберник_Галина, Притуляк_Віра.pdf | 162,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.