Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8893
Назва: Адаптування НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІ
Автори: Коберник, Галина Іванівна
Ключові слова: Індивідуальний підхід
успіх
адаптування завдань
молодші школярі
Дата публікації: 2017
Серія/номер: УДК;373.3.016
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обгрунтовано ефективні прийоми здійснення індивідуального підходу до процесу організації навчання у початковій школі.Зокрема йдеться про створення ситуації успіху у процесі навчально-пізнавальної діяльності учня шляхом адаптування навчального матеріалу до рівнів навчальних компетенцій молодших школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8893
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Копия Коберник_Галина, Притуляк_Віра.pdf162,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.