Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8893
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2018-09-14T09:21:42Z-
dc.date.available2018-09-14T09:21:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8893-
dc.description.abstractУ статті теоретично обгрунтовано ефективні прийоми здійснення індивідуального підходу до процесу організації навчання у початковій школі.Зокрема йдеться про створення ситуації успіху у процесі навчально-пізнавальної діяльності учня шляхом адаптування навчального матеріалу до рівнів навчальних компетенцій молодших школярів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.3.016-
dc.subjectІндивідуальний підхідuk
dc.subjectуспіхuk
dc.subjectадаптування завданьuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.titleАдаптування НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Копия Коберник_Галина, Притуляк_Віра.pdf162,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.