Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8893
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-14T09:21:42Z | - |
dc.date.available | 2018-09-14T09:21:42Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8893 | - |
dc.description.abstract | У статті теоретично обгрунтовано ефективні прийоми здійснення індивідуального підходу до процесу організації навчання у початковій школі.Зокрема йдеться про створення ситуації успіху у процесі навчально-пізнавальної діяльності учня шляхом адаптування навчального матеріалу до рівнів навчальних компетенцій молодших школярів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.3.016 | - |
dc.subject | Індивідуальний підхід | uk |
dc.subject | успіх | uk |
dc.subject | адаптування завдань | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.title | Адаптування НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Копия Коберник_Галина, Притуляк_Віра.pdf | 162,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.