Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8899
Title: | Структурні компоненти готовності майбутнього вчителя до створення здоров'язбережувального середовища початкової школи |
Authors: | Осадченко, Тетяна Михайлівна |
Keywords: | готовність здоров’язбережувальне середовище мотиви мотивайно-ціннісний компонент когнітивний компонент діяльнісний компонент рефлексивний компонент здоров’язбережувальний компонент |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка [Текст]. Вип. 124 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. - Чернігів: ЧНПУ , 2015.- 320 с. (Серія: Педагогічні науки) |
Abstract: | У даній статті розглядаються теоретичні аспекти структурних компонентів готовності майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст поняття «готовність». Представлено погляди науковців щодо структурних компонентів готовності до педагогічної діяльності. Презентовано структурні компоненти готовності майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний та здоров’язбережувальний. Висвітлено знання та вміння майбутнього педагога при створенні здоров’язбережувального середовища в початковій школі. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8899 |
Appears in Collections: | Факультет фізичного виховання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Osadchenko_Chernigiv.pdf | 290,26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.