Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/889
Title: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КВАЗІПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ОСВІТНЬОЇ ІНКЛЮЗІЇ
Authors: Демченко, Ірина Іванівна
Keywords: квазіпрофесійна підготовка, майбутній учитель початкової школи, професійна діяльність, освітня інклюзія
Issue Date: 25-May-2013
Publisher: Материали за 9-а международна научна практична конференция, «Новината за напреднали наука». - София: «Бял ГРАД-БГ»ООД, 2013. - Т. 22. Педагогически науки. - С. 59-62.
Abstract: Моделювання цілісного змісту майбутньої, максимально наближеної до реальної професійно-практичної педагогічної діяльності, є основою квазіпрофесійної підготовки студентів. Завдяки такому моделюванню професійна підготовка майбутнього вчителя початкової інклюзивної школи набуває ознак предметної реалізації принципів зв’язку теорії й практики, єдності навчання, виховання й розвитку.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/889
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KVASIPROF_tesy.pdf102,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.