Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/889
Назва: | ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КВАЗІПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ОСВІТНЬОЇ ІНКЛЮЗІЇ |
Автори: | Демченко, Ірина Іванівна |
Ключові слова: | квазіпрофесійна підготовка, майбутній учитель початкової школи, професійна діяльність, освітня інклюзія |
Дата публікації: | 25-тра-2013 |
Видавництво: | Материали за 9-а международна научна практична конференция, «Новината за напреднали наука». - София: «Бял ГРАД-БГ»ООД, 2013. - Т. 22. Педагогически науки. - С. 59-62. |
Короткий огляд (реферат): | Моделювання цілісного змісту майбутньої, максимально наближеної до реальної професійно-практичної педагогічної діяльності, є основою квазіпрофесійної підготовки студентів. Завдяки такому моделюванню професійна підготовка майбутнього вчителя початкової інклюзивної школи набуває ознак предметної реалізації принципів зв’язку теорії й практики, єдності навчання, виховання й розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/889 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
KVASIPROF_tesy.pdf | 102,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.