Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/889
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КВАЗІПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ОСВІТНЬОЇ ІНКЛЮЗІЇ
Автори: Демченко, Ірина Іванівна
Ключові слова: квазіпрофесійна підготовка, майбутній учитель початкової школи, професійна діяльність, освітня інклюзія
Дата публікації: 25-тра-2013
Видавництво: Материали за 9-а международна научна практична конференция, «Новината за напреднали наука». - София: «Бял ГРАД-БГ»ООД, 2013. - Т. 22. Педагогически науки. - С. 59-62.
Короткий огляд (реферат): Моделювання цілісного змісту майбутньої, максимально наближеної до реальної професійно-практичної педагогічної діяльності, є основою квазіпрофесійної підготовки студентів. Завдяки такому моделюванню професійна підготовка майбутнього вчителя початкової інклюзивної школи набуває ознак предметної реалізації принципів зв’язку теорії й практики, єдності навчання, виховання й розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/889
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KVASIPROF_tesy.pdf102,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.