Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2013-11-04T13:08:53Z-
dc.date.available2013-11-04T13:08:53Z-
dc.date.issued2013-05-25-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/889-
dc.description.abstractМоделювання цілісного змісту майбутньої, максимально наближеної до реальної професійно-практичної педагогічної діяльності, є основою квазіпрофесійної підготовки студентів. Завдяки такому моделюванню професійна підготовка майбутнього вчителя початкової інклюзивної школи набуває ознак предметної реалізації принципів зв’язку теорії й практики, єдності навчання, виховання й розвитку.uk
dc.publisherМатериали за 9-а международна научна практична конференция, «Новината за напреднали наука». - София: «Бял ГРАД-БГ»ООД, 2013. - Т. 22. Педагогически науки. - С. 59-62.uk
dc.subjectквазіпрофесійна підготовка, майбутній учитель початкової школи, професійна діяльність, освітня інклюзіяuk
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КВАЗІПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ОСВІТНЬОЇ ІНКЛЮЗІЇuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KVASIPROF_tesy.pdf102,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.