Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8900
Title: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Authors: Осадченко, Тетяна Михайлівна
Keywords: здоров’язбережувальне середовище
педагогічні умови
педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи
копінг-стратегії
емпіричне навчання
конструювання практико-орієнтованого здоровʼязбережувального середовища закладу вищої освіти
Issue Date: 2018
Publisher: ВПЦ "Візаві"
Citation: Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О.І. (гол. ред.) та інші]. - Умань :ВПЦ "Візаві", 2018. - Вип. 58. - 302 с.
Series/Report no.: УДК;371.134+613
Abstract: У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти педагогічних умов підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст ключових понять. Представлено узагальненні педагогічні умови підготовки фахівця до здоровʼязбереження початкової ланки освіти. Використовуючи метод експертних оцінок та математично-статистичний аналіз було здійснено бальне оцінювання та ранжування педагогічних умов за ефективністю впливу на досліджуваний процес. Визначено три педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8900
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Osadchenko_T_M.pdf264,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.