Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-09-15T12:12:47Z-
dc.date.available2018-09-15T12:12:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПедагогічні науки: теорія,історія, інооваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А.А. Сбруєва. - Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. - №1(75). - 282 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8901-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовуються теоретичні аспекти сутності здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст ключових понять, зокрема понять «готовність до створення здоров’язбережувального середовища», «здоровʼязбережувальна компетенція» та «здоровʼязбережувальна компетентність». У дослідженні поняття «здоровʼязбережувальна компетенція» характеризується як потенційна можливість майбутнього вчителя, а «здоровʼязбережувальна компетентність» – програмний результат підготовки фахівця до створення здоровʼязбережувального середовища та реалізована на практиці компетенція.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.134+613-
dc.subjectготовність до створення здоров’язбережувального середовищаuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectздоровʼязбережувальна компетенціяuk
dc.subjectздоровʼязбережувальна компетентністьuk
dc.titleЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК СКЛАДНИК ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osadchenko_Symu.pdf309,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.