Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8902
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осадченко, Тетяна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-15T12:22:46Z | - |
dc.date.available | 2018-09-15T12:22:46Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Збірник наукових праць "Педагогічні науки" № 80 Том 1 - Херсон 2017 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8902 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено процес оцінювання ефективності традиційної організації процесу підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи, визначення рівня сформованості здоровʼязбережувальної компетентності вчителів початкової школи, студентів-випускників та вихідного показника у майбутніх педагогів. Проведено діагностичну частину експериментальної роботи за такими критеріями: спонукально-мотиваційний, гносеологічно-інформаційний, операційно-діяльнісний, рефлексивно-здоров’язбережувальний. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378:373.3.011.3-051:613 | - |
dc.subject | здоров’язбережувальне середовище | uk |
dc.subject | майбутні учителі початкової школи | uk |
dc.subject | рівні здоров’язбережувальної компетентності | uk |
dc.title | ВИВЧЕННЯ СТАНУ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osadchenko_Xerson.pdf | 263,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.