Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-09-15T12:22:46Z-
dc.date.available2018-09-15T12:22:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць "Педагогічні науки" № 80 Том 1 - Херсон 2017uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8902-
dc.description.abstractУ статті представлено процес оцінювання ефективності традиційної організації процесу підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи, визначення рівня сформованості здоровʼязбережувальної компетентності вчителів початкової школи, студентів-випускників та вихідного показника у майбутніх педагогів. Проведено діагностичну частину експериментальної роботи за такими критеріями: спонукально-мотиваційний, гносеологічно-інформаційний, операційно-діяльнісний, рефлексивно-здоров’язбережувальний.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:373.3.011.3-051:613-
dc.subjectздоров’язбережувальне середовищеuk
dc.subjectмайбутні учителі початкової школиuk
dc.subjectрівні здоров’язбережувальної компетентностіuk
dc.titleВИВЧЕННЯ СТАНУ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osadchenko_Xerson.pdf263,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.