Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-09-15T12:44:12Z-
dc.date.available2018-09-15T12:44:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНаука. освіта. молодь. Умань- 2018 : матеріали ХІ Всеукраїнської наукової конференції молодих науковців та студентів (м. Умань,26 квітня 2018 р.) в 2-х ч. Ч. 2 / ред. кол. : В.В. Сокирська [гол. ред.], А.І. Мельник, О.А. Смерецька - Умань: ВПЦ"Візаві", 2018. - 252 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8906-
dc.description.abstractНавчання за моделлю Д. Колба підтверджує важливість досвіду діяльності майбутніх педагогів, тому їх підготовку необхідно будувати через проходження всього процесу шляхом структурування і впорядкування навчального циклу. Важливо систематично проходити кожен цикл, забезпечувати ефективні зв’язки на кожному етапі, необхідно не тільки створити умови для отримання нових знань та досвіду, а й викликати у студентів інтерес до їх аналізу, формулювати загальні висновки та планувати їх застосування й перевірку у своїй діяльності, здійснювати підбір дієвих форм та методів взаємодії, що забезпечують активне експериментування з отриманою інформацією.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectемпіричне навчанняuk
dc.subjectД. Колбuk
dc.titleТЕХНОЛОГІЧНИЙ АЛГОРИТМ ВИКОРИСТАННЯ ЦИКЛУ НАВЧАННЯ Д. КОЛБА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezu.pdf164,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.