Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8906
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осадченко, Тетяна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-15T12:44:12Z | - |
dc.date.available | 2018-09-15T12:44:12Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Наука. освіта. молодь. Умань- 2018 : матеріали ХІ Всеукраїнської наукової конференції молодих науковців та студентів (м. Умань,26 квітня 2018 р.) в 2-х ч. Ч. 2 / ред. кол. : В.В. Сокирська [гол. ред.], А.І. Мельник, О.А. Смерецька - Умань: ВПЦ"Візаві", 2018. - 252 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8906 | - |
dc.description.abstract | Навчання за моделлю Д. Колба підтверджує важливість досвіду діяльності майбутніх педагогів, тому їх підготовку необхідно будувати через проходження всього процесу шляхом структурування і впорядкування навчального циклу. Важливо систематично проходити кожен цикл, забезпечувати ефективні зв’язки на кожному етапі, необхідно не тільки створити умови для отримання нових знань та досвіду, а й викликати у студентів інтерес до їх аналізу, формулювати загальні висновки та планувати їх застосування й перевірку у своїй діяльності, здійснювати підбір дієвих форм та методів взаємодії, що забезпечують активне експериментування з отриманою інформацією. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | емпіричне навчання | uk |
dc.subject | Д. Колб | uk |
dc.title | ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АЛГОРИТМ ВИКОРИСТАННЯ ЦИКЛУ НАВЧАННЯ Д. КОЛБА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tezu.pdf | 164,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.