Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8915
Назва: Літературознавчі ігри як засіб аналізу художнього твору
Автори: Волошина, Ганна Петрівна
Волошин, Петро Миколайович
Ключові слова: Літературознавчі ігри
урок читання
художній твір
літературознавчі поняття
мова художнього твору
композиція
тема літературного твору
ідея
дійова особа
жанр літературного твору
Дата публікації: 27-кві-2018
Серія/номер: УДК;37.016:821(043.2)
Короткий огляд (реферат): . У статті розглядається роль літературознавчих ігор у процесі аналізу художнього твору. Гра на уроці читання сприяє усвідомленню ідейно-тематичного, композиційного задуму письменника та ознайомлює з літературознавчими поняттями. Це сприяє глибшому розумінню твору, який вивчається на уроці. Існує декілька класифікацій літературознавчих ігор: за формою проведення (інсценізація, вікторина, буріме, анаграма, кросворд, ребус тощо); за змістом навчального матеріалу (ігри на засвоєння понять «тема», «композиція», «мова художнього твору» тощо); за рівнем читацького сприймання (ігри на первинне сприймання художнього твору, на поглиблене сприймання, на закріплення літературних знань, ігри творчого характеру). Обов’язковими структурними складниками літературознавчих ігор є дидактичне завдання, ігровий задум, ігровий початок, ігрові дії, правила гри, підбиття підсумків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8915
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статтяВолошина.pdf245,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.