Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8919
Title: | Теоретичні засади дистанційного навчання вчителів початкової школи та його організації як неперервного процесу |
Authors: | Муковіз, Олексій Павлович |
Keywords: | Дистанційне навчання |
Issue Date: | 27-Apr-2018 |
Publisher: | Візаві |
Citation: | Муковіз О. П. Теоретичні засади дистанційного навчання вчителів початкової школи та його організації як неперервного процесу / О. П. Муковіз // Неперервна педагогічна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет- конференції, (Умань, 27 квітня 2018 року). – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – С. 49–51. |
Abstract: | Дистанційне навчання (ДН) у системі неперервної освіти вчителів початкової школи – це міждисциплінарна педагогічна категорія, яка характеризує ступінь індивідуалізованості, інтенсивності й контрольованості, підпорядкована цілям професійного розвитку самостійної пізнавальної діяльність педагогів засобами інформаційно-комунікаційних технологій за опосередкованої взаємодії (синхронної та асинхронної) з віддаленими один від одного учасниками навчального процесу під керівництвом викладача-тьютора. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8919 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.