Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8919
Назва: Теоретичні засади дистанційного навчання вчителів початкової школи та його організації як неперервного процесу
Автори: Муковіз, Олексій Павлович
Ключові слова: Дистанційне навчання
Дата публікації: 27-кві-2018
Видавництво: Візаві
Бібліографічний опис: Муковіз О. П. Теоретичні засади дистанційного навчання вчителів початкової школи та його організації як неперервного процесу / О. П. Муковіз // Неперервна педагогічна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет- конференції, (Умань, 27 квітня 2018 року). – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – С. 49–51.
Короткий огляд (реферат): Дистанційне навчання (ДН) у системі неперервної освіти вчителів початкової школи – це міждисциплінарна педагогічна категорія, яка характеризує ступінь індивідуалізованості, інтенсивності й контрольованості, підпорядкована цілям професійного розвитку самостійної пізнавальної діяльність педагогів засобами інформаційно-комунікаційних технологій за опосередкованої взаємодії (синхронної та асинхронної) з віддаленими один від одного учасниками навчального процесу під керівництвом викладача-тьютора.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8919
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezis.pdf263,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.