Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошина, Ганна Петрівна-
dc.contributor.authorВолошин, Петро Миколайович-
dc.date.accessioned2018-09-18T08:22:52Z-
dc.date.available2018-09-18T08:22:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8921-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні положення громадянського виховання, визначені В.О.Сухомлинським. Він виокремив такі його компоненти як громадянське бачення світу, моральність, ідейну переконливість, взаємодію людини і колективу, моральну стійкість, громадянську гідність. Рідну мову і називав одним з найважливіших джерел патріотичних почуттів і громадянським обов’язком кожної людини. Періодом найінтенсивнішого оволодіння рідною мовою В.Сухомлинський вважав два-три останніх дошкільних роки і два-три перших роки шкільного навчання. Однією з цікавих форм роботи, що сприяє вихованню любові до рідного слова, В.О. Сухомлинський вважав складання творів про те, що учень бачить, про що він думає, мріє, фантазує. У працях Сухомлинського знаходимо багато цінних думок, поглядів-рекомендацій щодо проблеми освіти, виховання й розвитку дітей засобами рідного слова, ознайомлення з якими забезпечує професійну культуру і психолого-педагогічну майстерність вчителя.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(477)(092)(043.)-
dc.subjectвиховання розумуuk
dc.subjectформування думкиuk
dc.subjectвиокремлена моваuk
dc.subjectпридставлена нею думкаuk
dc.subjectдуховністьuk
dc.subjectпро навколишній світuk
dc.titleВ.О.Сухомлинський про роль рідної мови у вихованні громадянськостіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статтяВолошина.pdf245,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.