Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/895
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Авраменко, Валентина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-04T13:22:37Z | - |
dc.date.available | 2013-11-04T13:22:37Z | - |
dc.date.issued | 2013-11-04 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/895 | - |
dc.description.abstract | Навчальна термінолексика міцно пов’язана з освітньою системою - від середніх до вищих закладів освіти. Також вона є невід’ємною частиною наукової термінології. Тому з розвитком освіти і науки термінологічна лексика еволюціонує, змінюється, пристосовується до потреб суспільства. Це збагачує національну мовну культуру. | uk |
dc.subject | термінолексика | uk |
dc.subject | школа | uk |
dc.title | До проблеми впровадження навчальної термінолексики у шкільну практику (поч. ХХ ст.) | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
termin praktika.pdf | 79,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.